Umutlu_anne_ Hem uygun fiyatlı hemde güzel yıkayan çizmeyen bir makine arayışındayım.Memmun kaldığınız makine markaları paylaşırsanız sevinirim
Talentedmom Umutlu_anne_ Profilo ve Arçelik alma ben Profilo kullanıyorum çok pişmanım çok arıza verdi siemens ve Bosch iyi