Leylak34 Demir değerim 8 cikiyor ilaç ta kullanıyorum ama düzelme yok .Yükseltmek için ne yapmak gerek başka nasıl yol izlemeliyim.Doktor ilaca devam diyip doz arttırdı.
Ahsenmira Leylak34 aynısı bende de oldu doz arttırdı ama faydası yok en son serum diyordu son çare olarak
YuvarlanamayanPaanda Leylak34 askm serumunu taktır direk dahiliyeye git o seni rahatlarır benım serumle yükselir 2-3 ay sonra geri düşer şimdi hamileliğimi yeni öğrendim direk taktıracagım
slevia Leylak34 benim de demir değerim çok düşüktü. Son haftalarımda olduğumdan değerlerin hızlı toparlanabilmesi için serum aldım, haftaya tekrar alacağım. Demir eksikliği doğum esnasında anne için özellikle sorun yaratabiliyormuş 😕
Semy1991 Leylak34 canım benim de hep düşüyordu.sabahladi aç karnına tahin ye istersne biraz pekmez kat.kesinlikle çay içmeyi bırak.yumurta yersen kahvaltıda yanına çay vey süt ürünleri yeme.et ye yeşillik ile birlikte.yani takviye de işe yarıyor ama beslenmekte fayda vad
Leylak34 Ahsenmira kaç haftalık gebesin ben 24 oldum ama hala doktorum ısrarla ilaç verip doz arttırıyor. O kadar halsizim ki
Aycegul Bebegimibeklerken__ halsizlik yorgunluk uykusuzluk kas yorgunluğu ve bende baş dönmeside yapıyor
Ndf Demir ilacı olarak ne kullanıyorsunuz? Bir de aç karnına sabah mı yoksa yemekten 2 saat sonra mı ?
slevia Leylak34 henüz kan tahlili yaptırmadık, haftaya tekrar serum aldıktan sonra tahlil yapılır diye tahmin ediyorum
Havin49_ Leylak34 maalesef bende de aşırı derece demir eksikliği var doktora hamileyim dedi o zaman ilaç vermem dedi daha 7 haftalık halsizlik ve baş ağrısından deliriyorum
Esra2025 Leylak34 bende yaşadım aynısı kolumdan serum takviye aldım başka çözümü malesefki yok doktorum 100 kuru hapta içsen yükselmez demişti serum yazmıştı. Reçete etsin yoksa pahalı bir serum devlet hastane acilide takıyor bu arada. Alerjik bir durumunuz yok ise yarım saatte bitiyor
Havin49_ Esra2025 geçen sene doğumdan sonra takmışlardı şuan yine hamileyim doktora gitmeme rağmen çok baş ağrısı çekmeme rağmen vermedi maalesef ilaç verdi ayda sadece bir tane kullan dedi ayda bir tane ilaç ne kadar değer yükseştebilr