Bebekim123 Sevgili arkadaşlar hamilelikte ki en büyük sorunlardan biri ödem🤢 Benim gibi sürekli ayakta ve hareket halinde olanlar ise daha maruz kalıyor bu duruma 🤦🏻♀️ Sizlere bir önerim var bizzat kadın doğumcu tavsiyesi ile yaptım çokda iyi geldi bana umarım sizde faydasını görürsünüz😘 Bir elmayı küp küp doğrayın Bir adet kabuk tarçın Biraz da karanfil atın 2,5 su bardağı su katın ve bir taşımlık kaynatın. Günde mak. 2 su bardağı içebilirsiniz Günlük taze olarak yapın gün ortasında tüketin afiyet şifa olsun 🤗