Kızlar çok fazla çarpıntım var ve çok ani gelişiyor bir anda çarpmaya başlıyor bayılacak gibi oluyorum dün gece acile gittim 1 gün kaldım takip edildi nabzım yüksek seyreltti genelde hava ve boş serum takıldı kardiyolog bir sorun görmedi nasıl geçer bu ne yapmalıyım korkuyorum hep böyle olmaktan ☹️