Bucuruk85 düğmeli olsa bile emzirdikten sonra düğmeleri iliklemeye uğraşacaksın 😂 Bana göre normal pijamayı indir kaldır daha kolay geliyor. Şuan bile üstümdeki pijamayi deneme amaclı tek elimle yukarı kaldirdim uzandığım yerden. 😂 cokda basit yani. Üşürsünüz diyorlar. Lohusa takımı alsam oda incecik. Onu giysem daha cok üşürüm ben. 😂 emzirme sütyeni atletide almadim. 😂 normal penye sütyenlerden aldım. Onu giyerim 😊