Merhaba 33 haftadan beri sancılarım oluyor ilaç kullandım serum yedim çok şükür şuan 37+1 haftaligim bugün ciddi anlamda bel ağrısı çekiyorum hani adet olmadan önce bı ağrı olur ya aynı o şekilde ve bebek sürekli olarak toplanıyor gevsiyor ilk doğumum sezeryandi 2 buçuk sene önce 6 ağustosa gün verdiler Perşembe günü de sancılarım çıkmıştı 50 60 larda ama doktor nst iyi bı sıkıntı yok diyip gönderdi şuan sabahtan beri belime ağrı vuruyor ve sanki büyük abdestimi yapicakmisim gibi baskı hissi var hastaneye gitmelimiyim yoksa bekleyeyim mi emin olamadim devlet takipliyim hastane 50 dk uzaklikta trafik durumu olduğu için