Sindirella-94 Kizlar napiyorsunuz durumlar nasil en son dün yaptığımda negatifti bugun yapmadım pek umutlu değilim ama benim gibi olan yazsın
caglartrr Sindirella-94 bat 28 benimde az önce elimde artimed testi vardı onu yaprım negatif çıktı aöa aşırı mide bulantım göğüs hassasiyetim var
babyshark__ caglartrr belki daha 20nin uzerne çıkmamıştır beta ondan gözükmüyordur erken gebelik testi mi yaptın canım
Sindirella-94 caglartrr hahaha bende mide bulantısı bir gelip gidiyor ama göğüs hassasiyeti var hele bo tanesi daha sis gibi ne bileyim ya biz öyle sanıyoruz yada testler dalga geçiyor bizle 🥰😂
adarrr caglartrr göğüs hassasiyetim var. Bir de geçen hafta birkaç defa bel ağrım oldu. Adet olacakmış gibi yani.
caglartrr adarrr üff benimde 1 haftadr göğüs uçlarıma dokunamıyorum aşırı midem ağrıyor bulanıyor kustum bir kaç kez ama negatif çıkıyor anlamadım kan vereceğim