Yagmurr1 Anneler Eylül de doğacak kızım için kısa kollu veya şortlu tulum almadım hiç uzun kollu bacaklı aldım hep alt üst takımlar da uzun kollu acaba kısa da alsam mı bir kaç tane bana sıcak olacakmış gibi geliyor ama bilemedim
etuerk Yagmurr1 benim oğlum ağustos doğumluydu ben hiç kullanmadım daha yeni doğan tenleri çok hassas oluyor tam sıcaklar olmayacağı için bence gerek yok ince giydirirsiniz
Oznurcivan Yagmurr1 Ben Eylül’ün son haftası doğum yapacağım hastane çıkışı harici bir şey almadım ilk çocuğum ilk 2 3 ay hastane çıkışı giydiği için 3 ay sonrası zaten soğuk ona göre alışveriş yaptım bir de yenidoğan bebek Eylül de kısa giydirilmesine gerek yok bence hastane çıkışları işinizi görür
tahamommy Yagmurr1 banada 2-3 tane kısa kollu hediye geldi değiştirmedim ama kendim hep uzun kollulardan aldım zaten tulumlar ince oluyor hatta üşürse üstüne yelek giydiririm dedim
Yagmurr1 etuerk bende öyle düşündüm şu gibiler zaten üşür belki diye düşünerek almamıştım zaten tulumlar ince oluyo
Yagmurr1 Talentedmom Kocaeli de yaşıyorum baya sıcak geçiyor ama yenidoğan gerçi tulumlar da iş görür zaten inceler
Yagmurr1 tahamommy baya sıcak geçiyor ama yenidoğan gerçi tulumlar da iş görür zaten inceler Eylül başı zaten
Ncyncy Benimde eylül başı annem 2 3 tane almış kısa tulum, Antalya’ya gidersek oralarda giyer dedi heralde gerek yok demiştim ama