gulsen_erdogmus 19+2 haftamdayım yaklasık 3-4 gün önce farkettim sağ kolumun altında nohut kadar bir şişlik var damar şişmesi gibide duruyor. Ne olduğunu anlamadım ama panikte yapıyorum bu durumu yaşayan varmı
rumisam gulsen_erdogmus süt bezin kanalların gelişiyor ondan olabilir hemen en kötüyü dusnme banyo ederken falan masaj yap bı sure izle ağrı var mı kızarıklık ya da memende görüntü değişikliği morluk yara gibi yoksa panik yapma bende oldu banyida masaj yapa yapa geçti
gulsen_erdogmus rumisam teşekkür ederim bende öyle yapayım masajla kaybolur inşallah kızarıklık ve morluk yok canım beni rahatsız edecek bir ağrısıda yok seninki ne kadar sürede geçti
rumisam gulsen_erdogmus tam ne kadar sürdü bilmiyorum ama işte sıcak suda köpükle ovaladim bı baktım geçti geçer inşallah 🩷