mmirac 36+5 haftalığım bugün çok şiddetli bir ağrı oldu sancı değil ama ağrı yuruyemedim resmen doktora geldik, sancı çıkmadı ntsde, açılmada yok ama bu ağrı normal değil niye öyle oldu acaba