Min_nak Merhaba arkadaşlar 12. Haftamız yarın bitiyoe ve bende iki gündür inanılmaz bi kasık ağrısı.. sanki adet olucakmışım gibi ama adet zamanlarımda değil.. içerde bi yerlerde büyümeye mi çalışıyo napıyo bu.. benim gibi olan var mı..😔😔
Arbie Min_nak bende de feci bir ağrı var azcık ayakta durayım hemen ağrım başlıyor 😓progestan kullanıyorum hamileliğimin başından beri ama hep bir korku var içimde ilk hamileliğimde zoe geçmişti bu da zor geçiyor ...
Hnfvndk 12+2 yiz bizde bugun benmde kasıklarm hep agrıdı ama calıstıgım ıcın ayaktyım ondan mı dıye düşünüyodum 🤷♀️
Tam1leydi Evet o donemlerde cok agrılı oluyor bende ve cevremdede oyle olmustu normalmıs ozellıkle ıkıncı dogumlarda daha sıddetlı buyuyor