Herkese merhaba, elimde maskesinden tut da toniğine , göz çevresi kremine bir sürü ürün var. Belki zararı olursa diye kullanamadım. Güneş kremi de sürmüyorum. Sadece su ile yıkıyorum o kadar. Kullanmazsam eğer tüketim tarihi geçecek bayatlarsa diye de endişeliyim. Sonuçta yüz bakım ürünleri pahalı ürünler. Sizler napiyorsunuz? Yüz bakım rutininize devam ediyor musunuz? ( 14+3 haftalığım)