Havva-Saribas Hanımlar ütü işiniz bittimi ben daha ütü yapmadım yapmayı düşünüyorum ama bu sıcaklarlada ütü nasıl yapıcaz🥰
emirmom Havva-Saribas klima yada vantilatör karşısında ve akşam yapın bence yada yardım edicek biri varsa o yapsin
Havva-Saribas emirmom yardım edecek kimse yok bide 2 yaşına girecek oğlum var oda rahat durmuyor o yuzden yapamadım
nnisanannesiii Havva-Saribas bende öyle 2 yasında oglum var yeni dogum yaptım ama bebegin kıyafetlerini ütülemedim hem küçük cocuk hem hamilelik bide kimse yoktu yanımda kendimi zorlamak istemedim ütü yapmadım bende canım