Merhaba, 30+2 haftalık hamileyim, sabah uyandım, tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteyle sildiğimde kan lekesi geldi, kıpkırmızı bir kan değildi, hafif kahvemsi bir kandı. Panikten hemen doktorumu aradım apar topar gittim. Ultrasonla baktı, bebeğin ölçümlerini yaptı, Vajinal muayene ile baktı. Bir de böyle iki ağızlı bir aletle vajinal muayene yaptı hatta aletin ucunu çıkardığında gördüğüm ki biraz kanlıydı. NST de yaptık o da normal. Süregelen bir kanaman yok her şey yolunda ama tedbir amaçlı yatış yapalım istersen dedi, şehir hastanesine yönlendirdi. Şehir hastanesindekiler de kontrol edip bir sıkıntın yok dedi ve yatış yapmadım. Peki bu kan sizce neden olmuştur? Başına gelen var mı?