zeyneppbabat Arkadaşlar iki gün önce hamile olduğumu öğrendim değerim 14.56 çıktı bugün takip amaçlı gidip tekrar kan verdim 10.14 çıktı bu kesin kimyasal gebelik mi yükselme şansı yok mu
Larisabebegim Kimyasal gebelik canım geçmiş olsun. Malesef yükselme şansı yok yarın yada 2 güne adet şeklinde atarsın
melisaemirhan Kimyasal gebelik geçiriyorsun sanırım iki ay önce benimde değerim 23 ken iki gün sonra 10 a düşmüştü kanamayla beraber
zeyneppbabat melisaemirhan daha önce bir düşük daha yaptım bu ikinci olacak 3 .kez düşük yapmaktan çok korkuyorum ne yapıcam bilmiyorum
melisaemirhan zeyneppbabat bu aşamada sana hiç moral bozma falan diyemem insan çok üzülüyor yaşayan bilir ama Allah en hayırlı zamanda sana da en güzelini nasip etsin inşallah
Zhrcyl Çok geçmiş olsun canım. Rabbim sabrını versin. 3. Olacak dedin ya, genetik testi yaptırdın mı? Bilmediğin bir pıhtılaşma sorunun olabilir
zeyneppbabat Zhrcyl yok bu ikinci olacak diyorum ki olur da üçüncü kez hamile olursam ya tekrar düşük yaparsam diye korkuyorum
Zhrcyl zeyneppbabat tamam genetik testi yaptırın önlemini alırsınız, bir sonrakinde iğne kullanırsınız inşallah hayırlı evlatlar nasip olsun size