Kızlar selam 💝 Biz çok şükür büyük bir kısmını bitirdik ama aşağıdakiler eksik, yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyoruz. Hep indirim gördükçe değerlendirmeye çalışıyoruz çünkü hepsini bir seferde almak bizi zorluyor açıkçası. Herkesin bütçesi başka 🤷🏻♀️ Sizler neler aldınız, neleriniz eksik? Önerilerimizi de paylaşalım birbirimizle herkes faydalanmış olur 😍
Bizim eksiklerimiz:
Oda takımının 90×190 cm yatağı
Nevresim takımı (yatak örtüsü de olur)
Hava nemlendirici
Halı
Perde
Oto koltuğu
Kirli sepeti
Tavana avize
Kırmızı ışık yayan gece lambası
Islak mendil & Bez
(Daha ek gıdaya çok var diye ek gıda ürünlerini listeye eklemedim ama onları da almadık tabii mama sandalyesi falan yok daha kızımın 😅)
Marka önerilerine açığım 🙏🏻