Mineyaldiz Merhabalar 22+1 haftalığım dün detaylı ultrasona girdim amniyon sıvımın sınırdan yüksek olduğunu söyledi, şekerden kaynaklıymış bu durumu yaşayan başka biri oldu mu? Doğum şeklini bile belirler bu durum dedi doktor:( @