Kızlar evimdeki halılar kestirme halı ve ne kadar süpürürsem süpüreyim asla pisliği gitmiyor ayaklarımızın altına birikiyor tozlar siz düşünün acaba kestirme halı olduğu için mi makinenin çekim gücü çok iyi makineden yana sıkıntı yok ama çok bunaldım artık doğumum yaklaştı eve misafirler gelecek sıcaklarda millet çıplak ayakla dolaşıyor rezil olurum yani bir öneride bulunun lütfeenn yaşayan var mı