isimsiz12 olmasın zaten canım benim herkes gebeliği anında öğrenemiyor doktorlar böyle durumlarda ya hep ya hiç diyo benim bi arkadaşımın doktoru ona böyle demiş onunda bebeğine bir şey olmadı doğdu hatta sapasağlam maşallah. Bir inanışa göre Allah, anne bebeğini öğrenene kadar onu her şeyden korur derler ben buna inanıyorum ♥️