Kızlar 1 buçuk sene önce 3 milyonla tüp bebeğe başladık 1 gebeliğim oldu 2. Ayda kaybettim. 2. Kimyasal oldu 3. Tranferim negatif oldu 2 hafta önce eşim tekrar test verdi ve sonuçlarımız bu şekilde değerlerimiz yükselmiş normal gebelik denesek şansımız var mı ?