NurAyse_nur biz 2.5 senedir baby2go 2040 prestige kullanıyoruz suan bu model satışta yok ama markadan ve kalitelisinden inanılmaz memnunum bizim modelde çok kullanışlı simdi ikinci bebeğime kullanacağım cevremde çoğu yuksek fiyatlı bebek arabası kullanan arkadaşımın arabasından daha kaliteli ve hafif