Ya 2 3 gündür böyleyim sürekli yatıyorum sürekli uyku halindeyim elimi kolumu kaldırmaya dermanım yok aşırı yorgun hissediyorum geçen hafta ağır bir grip atlattım onun etkisi mi yoksa diş etim apse yaptı enfeksiyon var o mu yapıyor bilmiyorum ama ciddi şekilde halsizim yorgunum