Merhabalar 6+3 haftalık hamileyim doktorum çarşamba günü kan tahlili istedi ve bir hafta sonra gel dedi cuma gününe randevu verdi kan sonuçlarım çıktı açlık şekerim düşük ve idrar yolu enfeksiyonum varmış sonuçlara baktığım kadarıyla enfeksiyon korkuttu beni biraz halsizlik çok fazla ve midemde hafiften bulanıyor enfeksiyon etkisi mi bebişin etkisi mi bilemedim cumaya kadar bir sorun olur mu bebek için enfeksiyon sizce