Merhaba 2-3 gündür vajinanın içinden bıçak saplanıyor ve bebek mesane aşırı baskı yapıyor idrar çıksam bile idrar hissi oluyordu aşırı baskı hissediyordum hareketleri canımı çok yakıyordu hafifte belde vs ağrı vardı dün doktora gittim nst de sancı yoktu ama bebeğin kanala doğru gittiğini doğumunun her an olabilceğini söyledi böyle olupta hemen doğum gerçekleşen varmı