20 temmuzda Pazar kahverengi lekem vardı Perşembe bitti cuma yani dün tekrar gelmeye başladı bugün doktora gittim progestan iğne verdi ve kullandığım progestanin mg yükseltti daha önce bu şekilde yaşayıp gebeliği sağlıkla ilerleyen varmı 🥹🥹 lütfen moral olunnn