Kızlar ben normalde ferrum ve imom kullanıyordum. 28.haftada başka bir dr a göründüm. O bana , gebyfoll yazdı. Kutuda multivitamin multimimeral yazıyor. Sizcede bunu kullanırken diğerlerini kullanmamalıyım dimi zaten bitti diğerleri. Sadece bunu kullanmak yeterli olur mu acaba?