Arkadaşlar size başımdan geçen olayı anlatmak istedim ben sabah bı kanamayla uyandım 15 haftalık acil hastane olarak Beykent hastanesine gittik orda bize Behram bayram diye bı doktora yönlendirildik baktı sonra yatisim yapıldı bı gece kaldım ertesi gün kanamam kesilmedi diye doktor doğumhaneye inelim bakalım dedi hiç aklımdan alttan bakicagi aklıma gelmedi odaya ne eşimi ne annemi aldılar sonra bı anda alttan bana spekulum aleti soktu ve açıdan aglarak bırakın diye çığlıklar atmama rağmen bırakmadılar ve içine uzun uzun aletler sokarak kanamami fena şekilde cogalttilar ve sonra dışarı çıktılar benim o acıma aldırış etmeden eşime 1 2 dakikan var çocuğu almamız lazım esin tehlikede demişler ve eşim benimle asıl ilgilenen doktorumu aramış olmaz öyle şey diyerek beni sevk aldı başka hastaneye gittiğim hastanedede iki gece kaldım ve çıktım şuan 16 haftaligim bebeğim gayet iyi kanamam evet devam ediyo ama bebeğim iyi Allah’a şükür doktor seçimi yaparken lütfen dikkat edin bı doktora güvenmeyin bı kaç doktor görüşü alın benim kendi doktorum sağolsun bide kağıdına sezeryan yazmışlar yani almalari sezeryanla kaç doktor gördüyse şok geçirdi