Çok kötü olmuştu yani o kadar bozulmuştu ki beni korkutmuştu artık normalde kürtaj öncesi günü gününe adet olan biriydim hiç şaşmazdı çok düzenliydi her zaman için, hayatımda sadece bir kere geciktiğimi hatırlıyorum onda da kpss ye gireceğim aydı stresten etkilenmişti onun haricinde tıkır tıkır işliyordu ama kürtajdan sonra alt üst oldu hiç beklediğim tarihte olamadım ya erken oldum ya geç oldum bir türlü düzen tutmadı miktarı da azaldı
Daha nereye kadar böyle düzensiz giderdi bilmiyorum ama 3 adet gördükten sonra tekrar gebe kaldım