kubraai Benim 37haftada sancım yoktu doktorum izne çıktı şehir dışına tonlarca para saydım ona dönmesine iki gün kala 38haftaya bir gün kala sabaha karşı 2buçuk 3te sancı nişan geldi yerine arkadaşı girdi aynı hastanenin bir diğer doktoru aradık geldi o şekilde olunca nasip kısmet ama seninki hususi yönlendirmiş garip benim doktorum aradı beni doğum sonrası üzgünüm sancı yoktu süreci ben sonlandırmadım falan dedi allahın işi işte