Bende beykent üniversite hastanesine gidiyorum. Hatice hocayla başladım kendisi şuan izine ayrıldı elinden ameliyat olduğu için. O da çok iyi bir doktor ancak o gittikten sonra Rabia Yıldırım Akbaş hocayla devam etme kararı aldım. Şuan çok memnunum istediğimde ulaşabiliyorum vs tavsiye ederim 👌