Hatice4136 kızlar doktorum doğum kontrol hapını bıraktırdı bana ve çok şükür her şey çok güzel dedi kistlerin yok olmhş dedi bende PCo vardı sanırsam ona istinaden söyledi … 6 ay deneyin dedi sonra olmasa tüp bebeğe yönlendirme yapacam dedi