Kızlar bugün 36.haftaya girdim sanki bebek hareketleri azalmış gibi hissediyorum yani hareket ediyor gibi ama diğer zamanlara göre daha az gibi önceden tekme falan olurdu şimdi karın kısmında yüzeysel hareket gibi oluyor ama öyle ağrı sancı kanama vs yok burada yazılanları okuyunca da endişeleniyorum işte 37 38 haftalık bebeğimi kaybettim diye sizce belirti vermeden böyle birşey olur mu