rosse16 Buseeeee66 3 gün pik sürmüş ondan sonra yumurtlama olmadan daha silik devam etmiş en sondaki de yumurta yok demek diye anladım Pcos olduğundan dolayı yumurta çatlaması kiste dönüyor malesef
Nevagibi Buseeeee66 benimde bi koyulaştı sonra silikleşti biraz koyulaşma olmadı daha :/ ama 13. Gündeyim
Nevagibi Buseeeee66 bilemiyorum ya pcos var adetim genelde 30-35 gün arasında oluyor o yüzden 21. Güne kadar da bekleyebilirim
Buseeeee66 Nevagibi insülin direnci için verdi evet . İnositolü gittiğimde bende sorcam . Diaformin vermişti ilk onunla baya düşürdüm sınıra kadar şuan aslında ihtiyacın yok dedi ama arada yinede kullanabilirsin dedi
Nevagibi Buseeeee66 inositol benim vazgeçilmezim ya adeti düzenliyo agrıları hafifletiyor çok seviyorum 😀