Elome Miracle_1 benim gecikmenin 13. Günü 58 çıkmıştı ama düşük yapmıştım umudunu kaybetme olmadığın sürece bir umut var
Sindirella-94 Miracle_1 Günaydın bende daha olmadım yarın olmama gerekiyor dunku yaptığım test negatif 🥰
melisaemirhan Miracle_1 neden haftaya kadar bekliyorsun ki gecikmen baya olmuş gidip kan versen kesin sonucu öğrenirsin zaten
Miracle_1 melisaemirhan ne bileyim randevu o zamana önceden almıştım hastaneden ama testler de pozitifi görseydim şuan gidip verecektim negatif görüp de pozitif çıkar mı bilemedim yani
Sindirella-94 Miracle_1 hayatim yarın adet olmam gerekiyor aslında yarın da adet olmazsam ondan sonra verecem
Miracle_1 melisaemirhan öyle mi dersiniz .. bilemedim gerçekten ama önceki adetim uzun sürdü acaba ileri mi atar döngüm diye düşündüm biraz daha beklemek için
melisaemirhan Miracle_1 ben adetimin gecikmesini bile beklemeden gitmiştim kan vermeye sonuçta değer az da olsa yükselmesini bekliyorsun bi umut oluyor ama testte ya çift çizgi ya tek deyip bekliyorsun öylece
Sindirella-94 Miracle_1 ondan da emin değilim korkuyorum açıkçası 😂 ya benim kasiklarim çekmeye başladı ben adet olurum kesin
Miracle_1 melisaemirhan şuan hemen ikna olmama az kaldı gibi kan için 😊 bakalım ama onda da negatif görürsem diye testte az buçuk silik olsaydı belki yanlış düşünüyorum
gunes1992 Benimde adetime 3 gün var öylesine test yapıyım dedim silik cıktı ikinci çizgi hemen kan verdim cıktı hamileyim. Darısı isteyen herkese inşallah. İki gğn sonra tekrar kan vermem gerekiyormuş iki katına cıkması gereklyormus beta değerimin
gunes1992 Miracle_1 olsun en azından istiyorsanız diğer aya hemen yeni hazırlıklara başlarsınız. Ovülasyon testi yapın mutlaka yumurtalama dönemine tekrardan denersiniz 🥰