Aslihanfindik Kızlar dikişlerim var 2 hafta oldu ordak tüyler de uzadı çevresini alsam da oraya asla dokunmuyorum yani ne zamana kadar öyle kalacak orayı nasıl alacam tamamen iyileştiğini nasıl anlayacam hiçbir fikrim yok sizler nasıl yaptınız
Mrvsmt2502 Aslihanfindik ben 2 ay kadar sonra tamamen almıştım hafif sızı oluypr ama tamamn kapanmıştı bir sıkıntı olmadı. Başta sizin gibi oraya dokunmadan etrafını almıştım
3_bebelianne Aslihanfindik orman oldu bacım orman😂😅 40 çıksın anca o zaman alırım temiz tuttuktan sonra dursun zaten yakınlıkta yok şuan gören yok eşime kontrol ettirdim nasıl oldu diye baktı sadece🙂
prenseslerblogg Aslihanfindik Canım valla utanacak birşey yok hayat müşterek ben pansumanıma kadar hep eşime yaptırdım birde hemşire arkadaşıma akşamları kendi geldi baktı bir tentirdiot döktü gitti eşimde silmesini ya da lavabodan sonra kurutmaya yardım etti hep Allah razı olsun biz tüy dökücü kullanmıştık ama asla oraya değmeden çünkü yakar üstünü birşeyke kapatıp yapmıştık eşim yaptı yani zaten bir sonrakine yaram iyileşmişti benimde azdı dikişim senin gibi
Aslihanfindik Mrvsmt2502 eşim ben alim dedi de utandım yok dedim teşekkür ederim 2 ay en az bende bekleyecem❤️
Aslihanfindik prenseslerblogg eşime diyim yardım istiyim utansam da hayat arkadaşım sonuçta teşekkür ederim 🫶🏻
Aslihanfindik Mrvsmt2502 ay ne bilim ya benden soğur mu diye korktum sanırım orayı öyle dikişli felan görünce birde tüylü🙈
Mrvsmt2502 Aslihanfindik dikişlide kıllı olmasının sebebi doğum yapmış olman yani eşine kocaman bir çocuk çıkarttın sağlık yüzünden bu haldesin öyle düşün. Eşine bir şey olsa sende onun bakımlarını yapardın eminim 🥲