Oznurozkatarr Az önce doktordan çıktım 19+0 olduk bugün ama doktorum kalbinde minimal çok küçük delik görüyorum dedi belki 2 haftaya kapanır dedi merak ediyorum başına gelen varmı sonuç noldu🥹
Mom__12 Oznurozkatarr genellikle kız bebeklerde duyduğum bişey sebebini bilmiyorum ama kapanıyor diye biliyorum bebek gelişimini tamamlayana kadar çok geçmiş olsun 🫶
nagihan14 Oznurozkatarr kız kardeşime de öyle söylemişlerdi. Doğduğunda 1 hafta ağlarken hafif morarma oluyordu. Sonra düzeldi şuan 8 yaşında 😊
Oznurozkatarr Mom__12 bana erkek denildi %99 🌸 inş doktorumda belki kapanabilir dedi allahın izniyle kapanır inşallah