Biyiklikedi Fahriye41 Hemde nasıl ya, ilk hamileliğim kışa ve ilkbahara gelmişti aşırı rahattım. Bunda bayılacak gibiyim. Evden çıkmıyorum akşama kadar.
Fahriye41 Biyiklikedi benim de öyle kuzum Haziran da doğurmuştum çok rahattım kısa kadar da rahat büyümüştü bunda hem soğuğa denk geliyor artı hamileligm de aşırı sıcaklarda oluyor çok dengesiz oldu Rabbim yardımcimiz olsun
Biyiklikedi Fahriye41 Amin aminn, bende haziranda doğurdum aynı şekilde rahattım. Bakalım bunlar büyürkende rahat oluruz İnşAllah
Biyiklikedi Annekuzusu123 Sağlıcakla gelsin İnşAllah 🌺 benimde ilki sezeryendi büyük ihtimalle bu da sezeryen bakalım ne zaman alacaklar.
Annekuzusu123 Biyiklikedi benim doktorum özel fazla bekletmeyi sevmiyor o yüzden son iki ayımız Allah’ın izniyle
Biyiklikedi sevgidolubiranne Sağlıkla gelsin minik. 6 aylık hamilesiniz birisi paylaşmıştı orada öyle yazıyordu.
Zeynepkarip Selim_Alparslan benim ilk gebeliğim ve bende bir erkek evlat bekliyorum ama doktorum bana suyun fazla dedi bununla ilgili bir bilginiz var mı yardımcı olursanız akıl verirseniz çok sevinirim💕
Selim_Alparslan Zeynepkarip canım hamur işi seker yağlı Fast food tüketme seker yüklenmesini oneriyorlar genelde ama ben yaptirmadim yediklerime dikkat edince düzeldi cok sukur .