Küçükköy gaziosmanpaşada doktor ebru coşkun var klinikte ssvdyi çok destekliyo instagramıda var bakabilirsinin ilk dogumum onla yapmıştım normal doguma daha yönelik sezeryanı agzına hiç almıyo olası bi durum olmadıkca oglumu 2 tur kordonla normal dogurttu başka doktorlar direk sezeryan yaparı diodu ebru hanım normali deneriz kordon kısaysa sezeryana alırım ama kordon uzunsa sezeryana hiç gerek yok demişti öylede oldu 🥰🥰