Nazlii23 Bugun 40+5 haftalik oldum. Normal bir belirti fln da yok. Korkuyorum bu bebek gelmeyecek diye🤦🏻♀️ cok yoruldum artik😬
kubraa_35 Nazlii23 ayy umarım bir an önce doğururuz kendi sancımızla kimi suni de birşey yok diye kimi daha kötü diyor valla belirsizlik ne zormuş