annebebek16 doğum esentepede oluyor, muayenehanesi FSM şubesinde ama karşılıklı zaten hastaneler… İlk bebeğim esentepede doğdu yani, ben gayet memnunum, normal doğum yaptım her şey istediğim şekilde oldu. Bu bebişim için henüz doğum şekli belli değil ne yazık ki, kalp doktorum ne derse o olacak, su an için normal doğum gibi gidiyor ama çok heveslenme de dedi kardiyologum… Neyse 💆🏻♀️
Muayene için 1650 veriyoruz sanırım, doğum da 40 miydi neydi bilmiyorum da tam. Aman ilk doğumda 9 diye girip 17 ile çıktık, o sebeple çok da güvenmiyorum dedikleri paraya…
İlk doğumda, üç gün hastanede yattık, ben taburcu oldum ama odamızı değiştirmeden bebeğime fototerapi falan verdiler. Ekstra ilaçlarım vardı kalp doktorumun yapılmasını söyledigi. Normalde özel saglik sigortam var ama doğum dolayısıyla gerektiği için ekstra ücret verdim, kan uyuşmazlığı iğnesi vs vs