mrp2023 Blny12 tansiyonun normal değilse ondan bebek gelişememiş olabilir tansiyonunu kontrol altına aldıklarında gelişir, kaç hafta gerilik var
Ebrcmal Kadeer-- hayırlısı nasıl olacaksa öyle olsun suni aldım ben ölüyorum sandım Allah hayırlısını versin sağlıkla kavuşun