_momandbaby 1.30da suyum nişanım geldiiii birden anlamadım direk geldik şuan 4 cm açıklık var dua edin nolur çok kötüyüm sancılarım cok
visnelicheescake _momandbaby Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum korkma hiç doğru nefes egzersizi yaptığın sürece herdey çok hızlı ve kolay ilerleyecek
Minikbebegimveben _momandbaby Rabbim çok kolay bir doğum yapmayı nasip etsin inşallah sağlıkla alırsın bebişini kucağına ❤️
Xaza _momandbaby sağ salim kovuşarsiniz inşAllah 🤲🏻Allah kolay doğum nasib etsin bir avazda kurtarin inşAllah🤲🏻
Gulsennxx _momandbaby Allah yardımcın olsun bir nefeste bebeğini kucagına almayı nasip etsin inşallah canım bizde 40+4 teyiz bebişin gelmeye niyeti yok böyle giderse ptesi suni sancı verilecek nolur banada dua edin 🥹❤️
_momandbaby Şuan hala 4cm saat 4den beri aynı, dayanacak gücüm kalmadı vallahi epi falan da yapmıyolar haftasonu oldugu icin anestezi yok diyor neyse onu geçtim ilerlemiyor nst bağlı yatıyorum sancım cok ilk doğum olduğu icin 2 gün bile sürebilir dedii SedANurK visnelicheescake Minikbebegimveben Minikbebegimveben Xaza Gulsennxx Gulsennxx Aliaras2022
bebegimibeklerkenn61 _momandbaby nstye bağlı yatmayın bence kalkın çömelin hareket edin yürüyün 🥹 kaldırmıyorlar mı 🥹