Ahsenmira isteğe bağlıydı benim. Yani nasıl başlanır anlatılır bilmiyorum o kadar farklı deneyimlerdi ki hepsi korku heyecan mutluluk hepsini aynı anda yaşıyorsun kolay değil süreç normal hastane yatışı hazırlık ve ameliyata alınma süreciyle başladı ameliyata girdim sondam ne yazikki anestezi den sonra takılmadı öncesinde olduğu için acılıydı ama dayanılmayacak kadar değil anestezi yapılırken hiç bir şey hissetmiyorsunuz hafiften bir sıcaklıkla uyusuyosn zaten hemşirelerle konuşurken bebeğim çıktı ağlama sesini duymak mükemmeldi hetşeye bedel benim biraz tansiyon sorunum oldu ama tamamen benim uzun süreç açlığımla alakalıydı çıktıktan sonra uzun süre hissetmiyorsunuz zaten ayaklarınızı 6 saat bekledim en zoru oydu çok susadım ben 6 saat sonunda bişeyşer içip ilk adım attım waow bir acı değildi bundan emin olabilirsiniz sonraki yürüyüşler bana göre daha ağrılıydı bence 32 saat sonra bugün taburcu oldum ilk duşumu aldım ama ben yarama bakınca eşimin kollarına bayılmışım hiçte böyle yara kan vs tutmaz ama anlamadım tamamen benimle alakalı bu arada yarada çok kötü falan değil yani 39+1 de yapıldı ameliyat ve ben araştırma hastanesinde oldum sormak istediğin bişey varsa cevaplarım 🌸