sngl3875 Gece 2 bucuktan beri sancım var hastaneye geldik nst de sancı çıkmadı yine bakacaklar ağrıyı ben hissediyorum ama sabah yine ağrın devam ederse doğuma alcam dedi dualarınızı beklerim 🤲🏻 Bebeğim 2300 Gr olmus sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
seymaseda sngl3875 Sağlıkla alın kucağınıza 💕 daha dün doktoruma söyledim sancım var diye kasıklarıma bacaklarıma vuruyor dedim nst’de bişey yok dedi banada ara ara vuruyor 33 haftalığız
Merve-metin sngl3875 sağlıkla al bebeğini kucağına 🩷 yalancı sancı olabilir mi acaba bende çok sancı çekiyordum belimden kasıklarıma ayaklarıma vuruyordu sancıdan asla uyuyamıyordum ama nst de hiç sancı çıkmıyordu dr yalancı sancı demişti 36+4de kadar yalancı sancı çektim sonrasında nişanım geldi 37+0da doğum yaptım