Kzlar bebeğim 2 kilo doğdu ve hastanede ilk gün fazla sütüm gelmediği için bebek doymadigi için mama verdik ilk gün 10ml bı kaç gün sonra 20ml verdik ama doymuyor şu an 1 aylik oldu 60ml veriyorum ama az biseyde olsa kusma yapıyor kaç ml vermeliyim sizceen fazla 1 veya 1 buçuk saat sonra da emmek istiyor emdikten sonra da kusuyor ne yapmalıyım since sma mama kullaniyorz