Kızlar çatı muayenesinde kültür testi almıstı doktor.Bakteriyel enfeksiyon çıktı.Bu da doğum sırasında bebeğe bulaşabiliyormuş.Hemen tedaviye başladık ama yine de riske atmayıp sezeryan doğuracağım galiba.Çocuğumun sağlığından önemli değil.Daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu