Emlhh Bu ovulasyon testi adete 3 gün var normalde daha silik oluyor du sanki t çizgisi acaba varmıdor gebelik beyaz akıntı felaket bi göğüs ağrısı 1 haftadır çekiyorum ve sağ kaşık ağrısı var
Emlhh babymom2026 ben gebelik testi olduğunu düşündünüz sandım kusura bakmayın. Yeni yaptım testi kuruma çizgisi olamazda emin olamadım sormak istedim teşekkür ederim