Newwmomyy Merhaba 38+5 teyim bugun kilodumda ıslaklık hissettim baktım ıslaktı biraz değiştirdim iki saat sonra yine ıslandı renksiz kokusuz su gibi bir sıvı yarın sabah doktora gideceğim ama saat kaç oldu hala uyuyamıyorum stresten
Niiillloooyaaa Newwmomyy muhtemelen suyun geliyor acile gitsydin keske su ise enfeksiyon riskini cogaltirsin yada bebegin suyu biter haberin olmaz Allah korusun ❤️
liyamm55 Newwmomyy Benimde aynı hatta ben doktora gitmiştim doktor dedi bebek baskı yağınca kendiliğinden idrar gelir su değil dedi 😂😂
brc0607 Benimde suyum öyle gelmişti ayakta kaldığımda bacaklarımdan sızıntı olarak akıyodu oturduğumda kesiliyodu hareket halinde kontrol edin kendinizi suyunuz geliyo olabilir