Yaklaşık 2023 yaz ayından beri korunmuyorum 24 yaşındayım hiç gebelik olmayınca bir terslik var deyip eşimle infertilite bölümüne tedavi olmaya gittik .Hormon testi yumurtalık testi işte diğer sonuçlar hepsi temiz çıktı bende ,ama eşimde sperm yetersizliği varmış doktor ilaç verdi biz o ilacı kullandık ve hala gebe kalamadım .Şimdi tekrar doktora gidip eşim sperm testi vericek bende rahim filmi vermemiştim onu vericem daha sonra doktor aşılama yapar mı nasıl bu süreç işler bilginiz varmı ,Bunun dışında önerdiğiniz birşey varmı ovulasyon takibi vs herşeyi denedim .Başka ne yapabilirim bilmiyorum .