tugbaegehan ben bekleme süresi kadar beklemiştim. Tek çizgiydi, işlerimi yaptım aradan vakit geçti. Ay çöpe atayım siye bir gittim ikimci çizgide çıkmış hemen kan verdim. Orda dediler 10 dk dan sonrası doğru değil diye. Ama ilk yaptığınızda çıkan silik çizgi genelde gebelik var diyor